Info
Hlasujte >>
Chcete aby sme Vás kontaktovali pred odoslaním zásielky?
Vždy pred odoslaním emailom
28.13% (3735)
Vždy pred odoslaním telefonicky
20.67% (2744)
Netreba, odoslať čím skôr. Stačí info o odoslaní
19.08% (2534)
Vždy pred odoslaním, je jedno ako
16.46% (2185)
Iba v prípade komplikácii
15.67% (2080)
Spolu hlasovalo: 13278
Ďakujeme, že sa zúčastňujete ankety
Čo preferujete pri nákupe?
Akcia (prípadne výpredaj)
14.56%, (26023)
Cenu
13.57%, (24255)
Podrobnosť informácii
12.53%, (22395)
Odporúčanie známych
12.00%, (21462)
Prístup predajcu
12.00%, (21462)
Značku
11.94%, (21344)
Dostupnosť
11.79%, (21083)
Vzhľad
11.61%, (20761)
Spolu hlasovalo: 178785
Z tohto počítača sa už hlasovalo
Aký alarm Vás najviac zaujíma?
Dvojcestný ( s pagerom)
13.45% (26761)
Lacný
9.96% (19813)
Značkový
9.57% (19041)
Doporučený montážnym strediskom
9.06% (18029)
Skrytý vypínač
8.82% (17558)
GSM alarm
8.80% (17516)
Vyhľadávanie cez satelit
8.70% (17311)
Mechanické zabezpečenie
8.66% (17225)
Doporučený okolím
8.62% (17150)
Kašlem na všetko auto mám poistené
7.35% (14622)
Dodatočný immobilizér
7.02% (13975)
Spolu hlasovalo: 199001
Ďakujeme, že sa zúčastňujete ankety
Partneri
Reklamní partneri
Zaujímavé odkazy
Pri nákupe nad 50€ v maloobchodných cenách a pri výbere spôsobu platby vopred poskytujeme dopravu zadarmo. Tento spôsob dopravy sa zobrazí v ponuke po prekročení hodnoty objednávky nad 50€. Neplatí na akciové položky a položky výpredaja.
K nákupu nad 100€ v maloobchodných cenách (mimo akcií a položiek výpredaja) vám pribalíme pozornosť
Upozornenie: ak suma objednaného tovaru nepresiahne hodnotu 10€, nie je možný nákup na dobierku, ale iba platbou vopred.
Budeme radi ak otestujete aj naše stránky vo výstavbe: www.omegashop.sk a www.omegasecurity.sk


Ceramizer® - prísada do štvortaktných spaľovacích motorov (benzín, nafta, LPG)
AUTO-MOTO / Oleje, mazivá, kvapaliny atď. / PRÍSADY DO AUTA / PRÍSADY do paliva /

výrobca: CERAMIZER
kód tovaru: 004374
hmotnosť: 0,030 kg
krajina pôvodu: EU
záruka: 24 mesiacov
bez DPH 19.16 €
s DPH 22.99 €
ks
Popis
Našli ste lepšiu cenu?
Diskusia (3)
► Znižuje spotrebu oleja (spaľovanie oleja, stratu "žranie" oleja)
Znižuje spotrebu paliva o 3 až 15%
► Stišuje a vyrovnáva prácu motora, mierne zvyšuje dynamiku vozidla
► Zvyšuje a vyrovnáva kompresný tlak vo valcoch
Obnovuje povrchové trenia
► Uľahčuje štart zimného motora (najmä v zime)

► Umožňuje v mnohých prípadoch vyhnúť sa nákladnej oprave (zvlášť v zariadeniach veľmi namáhaných)
► Procesy regenerácie a tvorenia keramickej vrstvy sa vykonávajú počas normálnej prevádzky a bez demontáže pohonnej jednotky

1. Znižuje spotrebu paliva o 3 až 15 %.

2. Znižuje spotrebu motorového oleja.

3. Zvyšuje a vyrovnáva kompresné tlaky na nominálne hodnoty.

4. Znižuje dymenie motora.

5. Eliminuje suché štarty a uľahčuje štart(najmä pri veľmi nízkych teplotách).

6. Stišuje prácu motora, znižuje vibrácie (trasenie).

7. Zvyšuje účinnosť motora a dynamiku vozidla.

8. Renovuje trecie plochy počas prevádzky, bez nutnosti demontáže

obnovovaných komponentov. Efektívna životnosť obnoveného povrchu - zaručená do 70 tis. najazdených kilometrov.

9. Zvyšuje životnosť kovových povrchov trecích plôch, dokonca 5-krát.

10. Nahrádza vo väčšine prípadov opravy, znižuje niekoľkonásobne náklady na opravu, v porovnaní s tradičnými opravami.

11. Nízky koeficient trenia menej ako 0,02 ,t.j. menej ako pri kontakte "kov-kov".

12. Predlžuje až o 50% intervaly medzi výmenami motorového oleja.

13. V prípade havarijného vytečenia oleja, vytvorená kovo - keramická vrstva umožňuje ďalšiu jazdu viac ako 500 km (čo je zrejmé z poznatkov testovania automobilov).

14. Chráni komponenty pred koróziou a agresívnymi chemickými látkami ( ôležité pri použití motorového oleja alebo paliva, ktorý má nízku kvalitu).

15. Znižuje emisie toxických zložiek výfukových plynov.

16. Znižuje nebezpečenstvo zapečenia piestnych krúžkov.

17. Vytvrdzuje a zvyšuje odolnosť trecích povrchov proti opotrebeniu, a to aj 10-krát. Mikrotvrdosť 4000-4500 MPa(400-450 kg/mm2). Pre porovnanie je priemerná mikrotvrdosť ocele 60kg/mm2. Pevnosť na tlak 2500 MPa (250 kg/mm2).

18. Chráni životné prostredie.

19. Produkt je možné použiť pre akékoľvek zariadenia (vrátane priemyselných), po predchádzajúcej konzultácii s výrobcom ceramizer - ov.
 

Otázky o používaní v motoroch:

  1. Umožní tento prípravok zbaviť sa tzv. klepania? Motor pracuje veľmi ticho, ale je dieravý výfuk (ešte neuniká olej, ale už je počuť a vidieť klepanie)
    Ak klepanie je výsledkom opotrebenia tribologických dvojíc piest-krúžky, treba očakávať účinok (ešte záleží v akom stupni nastalo opotrebenie), ale ak príčina je napr. poškodenie krúžkov, či netesnosť na povrchu tesnenia pod hlavov, neodporúčame túto metódu. Treba diagnostikovať motor – vtedy bude možné použiť správnu technológiu nápravy. Odporúčame meranie kompresných tlakov a skúšku oleja – je to najlacnejšia forma zistenia a tak isto jej presnosť je postačujúca.
  2. Mám Hondu Civic, žerie mi okolo 2 litrov oleja, zlikviduje ceramizer taký únik oleja a možno je lepšia najprv oprava motora a potom použitie preparátu? Nepoškodí ceramizer nejako motor, to znamená, či neupchá kanáliky a či počas prípadného rozobratia motora nebudú ťažkosti?
    Spotreba oleja na úrovni 2 litre/1000km nevzniká pravdepodobne (?) z postupného opotrebenia motora. Je potrebné zistiť príčinu úniku, pretože táto môže byť taktiež v poškodení stieracích krúžkov alebo netesnosti ventilov alebo poškodenia tesnenia potrubia ventilov, ale nie je možné taktiež vylúčiť netesnosť sústavy mazania s chybou tesnenia pod hlavou. Aplikácia ceramizera v tejto situácii (bez poznania príčiny spotreby oleja, čo samozrejme určite neuškodí) je obmedzená a nemusí priniesť očakávané účinky v prípade zníženia spotreby oleja, pretože ceramizer nedokáže odstrániť poškodenia, ktoré boli vymenované vyššie. K podozreniam škodlivého účinku produktu na motor – je to nemožné, iba ak olejový filter neprepúšťa olej, čiastočky preparátu majú veľkosť porovnateľnú s molekulami prírodných prísad do oleja a ich množstvo neprekračuje 1 gram . K problémom počas demontáže motora, to (nakoľko rozumiem otázke) záleží od šikovnosti pracovníka dielne vykonávajúcej túto činnosť a predovšetkým zhodne s inštrukciami opravy motora.
  3. Mám viditeľné vytekanie oleja z motora a prevodovky, do akej miery môžu pomôcť vaše aditíva na ich odstránenie?
    Bohužiaľ – ceramizeri nie sú utesňovače (zahusťovače oleja) a na také použitie sa nehodí žiadny z ponúkaných produktov. Neúčinkujú v prípade, keď dvojice trenia nie sú kovové tak ako tu sa nachádza (guma – kov). Ceramizer tvorí kovo-keramickú vrstvu o neobvyklých vlastnostiach iba na povrchoch trenia kov-kov (nízky súčiniteľ trenia, veľká tvrdosť) ich obnovením.
  4. Stlmí ceramizer taktiež prácu hydraulických piestov?
    Príčiny hluku hydraulických piestov môžu byť rôzne, najčastejšie je to neprechodnosť kalibrovaných otvorov a nečinnosť automatickej funkcie regulácie odporu – vtedy sa nedá predpovedať 100% zlepšenie, preparát obsahuje taktiež prostriedok rozpúšťajúci usadeniny, ale či jeho malé množstvo spriestupní tieto otvory, ťažko predpokladať. Inou príčinou môže byť opotrebenie povrchov spolupráce piestov – vtedy sa často podarí odstrániť alebo znížiť hučanie po aplikácii preparátu jednej dávky.
  5. Má vplyv na účinok použitia preparátu typ oleja v motore (syntetický, polosyntetický, minerálny)?
    Druh oleja nemá vplyv. Neovplyvňuje efekt ceramizácie.
  6. Nedávno som kúpil Ford Focus TDi s trochu netypickým motorom 1,8 ale má 75 koní. Prečítal som celú web stránku, názory, testy, odporúčania a som skoro presvedčený, bojím sa, ale, či prípravok môže mať akýkoľvek negatívny vplyv na motor a jeho prácu?
    Nepripúšťame, že by bolo možné uznať akýkoľvek z príznakov práce motora alebo akýkoľvek z mechanizmov po použití ceramizera za negatívny vplyv, nemali sme v celej histórii používania ceramizerov žiadne negatívne ohlasy tohto typu.
  7. Po akom najazdení (koľko treba prejsť km) je možné aplikovať ceramizer do motora, v ktorom je práve prevedená oprava výmeny všetkých piestnych krúžkov, tesnenia ventilov a plánujem aj vymeniť hlavu valcov?
    Najmenej po 3000 km.
  8. Je testovaný vplyv ceramizerov na stav turbodúchadla?
    Keď ide o neoddeliteľnú súčasť preplňovaného motora, samozrejme, veľké množstvo bolo ošetrené ceramizerom (ide o turbo). Účinky, zhodne s predpokladmi, zlepšili kvalitu ložísk a tým aj efektívnosť turbíny (v dvojici turbína-kompresor) – čo je dôležité pre životnosť a spoľahlivosť zariadenia turboprepĺňania.
  9. Na web stránke je neustávajúca debata o piestoch, piestnych krúžkoch a valcoch. Ako vyzerá situácia v prípade ojníc - ojničných ložísk, kľukového hriadeľa ako aj kľukovej reťaze spolu s hydraulickými napínačmi?
    Áno, pretože tam nastávajú najviac špekulatívne zmeny možné na overenie účinku produktu, dokonca bez použitia prístrojov. Samozrejme na čapoch hriadeľa a ojniciach tiež nastáva proces ceramizácie, ale v menšej miere (tenšia vrstva plášťa na ojniciach zo zliatiny mäkkých ložísk)... Pokiaľ ide o načasovanie, samozrejme, v porovnateľnej miere sa hromadí kovo-keramická vrstva ako aj na iných prvkoch trecích plôch kov-kov a zliatina kov, takže (a teda) všetky tieto prvky sú zahrnuté do procesu (všetky, ktoré prichádzajú do styku s olejom a trením).
  10. Môj Hyundai Pony už najazdil 380 tis.km!! začal žrať olej ako hlúpy...taktiež benzín, vzrástla spotreba z 10 na 13 l/100km v meste...pomôže mi Váš prípravok?
    V dávkovači za 20 eur je množstvo prípravku postačujúce na ochranu motora priemerne opotrebovaného, s tým, že v prípade väčšieho než normálne opotrebenie nestačí len zvýšiť množstvo prípravku ceramizera, ale je potrebné aplikovať na etapy, tzn., že ak by ste chceli napr. strojnásobiť dávku je najlepšie to urobiť na dve etapy: najprv dávka úderná z dvoch dávkovačov a po nejakých 1500-2500 km druhá, zostávajúca – vtedy sa dosahujú najlepšie výsledky. Je možné samozrejme inak, dokonca na jeden krát (pretože nie je možné predávkovať), ale proces ceramizácie prebieha najefektívnejšie v istej, nie nevyhnutne veľkej koncentrácii, čo zodpovedá asi 1-2 dávky na motor. Najskôr, ale by sme odporúčali diagnostikovať motor kvôli zisteniu nejakých poškodení, napr. zapečené piestne krúžky alebo dokonca ich poškodenie, netesnosti ventilov alebo dokonca tesnenia pod hlavou či iné, ktoré sa nedajú odstrániť výlučne aplikáciou ceramizera. Síce je to kuriózne, že cena takej diagnostiky niekoľko násobne prekračuje cenu ceramizera, ale princípom je vedieť čo je vlastne príčina nadmernej spotreby paliva a oleja – keď len na to, aby ste mali plnú spokojnosť s použitím ceramizera.
  11. Prevádzkujem automobil, ktorého motor už svoje prežil, momentálne má najazdené 170 tis. Km, Citroen AX 1.0. Má použitie tekutého typu “auto flush“ na čistenie a výplach motora pred použitím ceramizera pozitívny vplyv na jeho výsledky?
    Môže byť tento prípravok použitý ako prostriedok proti treniu pri montáži zostavy piest – valec, ako aj ojnica – kľukový hriadeľ?
    Základom účinku prípravkov je proces tvorenia kovo-keramickej vrstvy počas prevádzky zariadenia, a preto na plný účinok treba trochu počkať, avšak prídavné látky obsiahnuté v prípravku umožňujú získať ochranu proti treniu už od momentu aplikácie prídavku do oleja (čiastočky GP – magnetizujúce olej ako aj ďalšie zložky izolujúce dvojice trenia kov – kov). Treba ale pamätať, že hlavná výhoda ceramizerov je tvorenie ťažko stierateľnej kovo-keramickej vrstvy a použitie prísady do nových častí (napr. po oprave) neumožňuje pravidelný hladký priebeh dosiahnutia procesu – je potrebné zabehnúť nové časti v prevádzke a až neskôr aplikovať prísadu.
  12. Nedávno som kúpil Ford Sierra 2.0 DOHC na plyn, a po prejdení 2000 km automobil začal dymiť z výfuku svetlo modrým dymom. Stav oleja sa momentálne nemení. Pomôže táto prísada?
    Samozrejme – modrý dym môže svedčiť o spotrebe oleja. Odkiaľ pochádza ťažko jednoznačne potvrdiť na základe týchto informácií. Možno, že je to poškodenie stieracieho krúžku, môže byť poškodené tesnenie alebo sa olej do komory môže dostávať cez ventil, ktorý sa neuzatvára (vstupný). Zhodne je možné opísať valec, v ktorom je možné očakávať únik na základe vzhľadu zapaľovacej sviečky (jej izolátora a povrchu vonkajšej elektródy). Presnejšie údaje na túto tému, z ktorej je únik, je možné získať vykonaním merania kompresných tlakov spolu s olejovou skúškou – v tejto fáze to je asi všetko s čím môžem pomôcť. Je možné skúsiť získať informácie či náhodou nedošlo k poškodeniu tesnenia pod hlavou – prosím opatrne odskrutkovať veko otvoru chladiacej kvapaliny počas práce motora – zvyčajne v prípade poškodeného tesnenia je jeho chyba tiež badateľná vo vodnom priestore, čo sa prejavuje násilným vyhodením tekutín cez otvor – nemusí sa to prejaviť vo vodnom priestore, ale sa to obmedzí napr. v priestore bloku v sústave mazania a vtedy sa nedá jednoznačne odhaliť takéto poškodenie. Môžete to však skúsiť.
  13. Som vlastníkom Ford Sierra 1.8 TD. Motor má najazdené okolo 250 000 km. Olej prakticky nežerie, ale do značnej miery klesla kompresia (problémy s ranným štartovaním). Turbodúchadlo začína na veľkých otáčkach prepúšťať olej. Je v takomto prípade rozumné použiť ceramizer?
    Použitie technológie ceramizácie je odôvodnené v prípade keď je pozorované zníženie kompresných tlakov a tu je možné očakávať výsledky. Pred aplikáciou prísady do oleja odporúčame vykonať testy kompresie tlakov spolu s olejovou skúškou a to s cieľom prípadného vylúčenia iného ako prirodzeného opotrebenia, príčina poklesu tlakov – a taktiež cieľom objektívneho potvrdenia účinku technológie (opätovne merať tlaky po potrebnom-uvedenom najazdení kilometrov). Pokiaľ ide o prepúšťanie oleja cez turbokompresor: nezdá sa nám, žeby v prípade už viditeľných účinkov tohto javu spotreba neprekročila limit a to sa nezaobíde bez výmeny ložísk alebo dokonca celého turbodúchadla.
  14. Prosím o názor na tému aplikácie ceramizera do motora 2.5D v mojom Tranzite. Bol som u mechanika na regulácii vstrekovacieho čerpadla, kontrole vstrekovačov, výmene palivového a vzduchového filtra keď bol motor naposledy slabý. Vstrekovače rozptyľujú ako nové, čerpadlo bolo utesnené, uhol začiatku vstrekovania a dávka paliva boli zrejme OK. Avšak motor dymí a to výrazne po odstránení veka otvoru oleja. Tlaky boli merané pri studenom motore: I-31.5 , II-30.5 , III-24 , IV-27,5 . Je vidieť nízky tlak na III a IV valci. Olejová skúška nebola robená :(. Motor skoro olej nežerie, asi 0,5l na 8000 km. Je možné väčšie opotrebenie piestnych krúžkov zodpovedných za kompresiu ako tých olejových? Môžu piestne krúžky na tých 2 piestoch byť zapečené alebo je netesnosť niekde inde?
    Škoda, že nebola vykonaná olejová skúška (a bolo to už tak blízko!) pretože teraz je ťažko opísať zdroj chyby: môže to byť cez valec a piestne krúžky, ale nie je možné vylúčenie hornej časti, t.j. tesnenie a ventily. Mám podozrenie na tú druhú možnosť, pretože na diesla žerie málo oleja a pri zablokovaných piestnych krúžkoch by sa to skôr dalo očakávať. Ak budeme predpokladať, že príčina netesnosti sú poškodené alebo zablokované tesniace krúžky (čo pochybujem) je možné vyskúšať prípravok do paliva, ktorý spôsobuje katalycké spaľovanie olejového carbónu a môže odblokovať krúžok ak nie je prasknutý, ale len zapečený. Po tomto zábehu a prejdení na 20l nafty by sa malo niečo prejaviť – produkt do paliva nie je drahý, treba to skúsiť. Naopak ak je niečo s tesnením je zrejmé čo je potrebné urobiť, ale najprv to treba potvrdiť olejovou skúškou. Okrem toho by bolo dobré popočúvať motor v okolí práce krúžkov, možnože sa podarí počuť prasknutý krúžok (je to veľmi charakteristické pri vysokých frekvenciách stetoskope). Ak sa ukáže, že príčinou je prirodzené opotrebenie tesniacich krúžkov, vtedy je možné aplikovať ceramizer.



Aktualizované: 24.02.2015
www.autoomega.sk
14.05.2017 / 12:16
Do 4-taktu áno

Janci oberla
13.05.2017 / 20:29
Zdravim motorka mi zere kúsok oleja môžem to poučiť aj na motocykel??ceramizer. Dakujem

Marián Lehmden
11.10.2010 / 23:17
Ako je to s preplňovanými motormi turbokompresormi? Mazanie je napojené na olejový okruh motora. Ten môj má max. 100 000 ot./min. Nemôže dôjsť k zadretiu turba? Hriadeľka turba sa otáča v 2 ks radiálne klzné ložisko a 1 ks axiálne ložisko.

Ukázať smajlíky
meno *
e-mail
správa *
code
Opíšte kód:

Našli ste na internete lepšiu cenu?

Ak nájdete u iného predajcu lepšiu cenu vybraného produktu,
prosím, informujte nás.
Cena bez DPH
Cena s DPH
www
komentár
váš email
mám o produkt záujem áno nie
code
Opíšte kód:



Doba načítania stránky: 0.20321 s